7.05.2019

Banyodaki Yaşlı Leydi

19 yaşındayken ve bir kolej öğrencisiyken, barda içki içmeye ya da çılgın ev partilerine giderdim. Gece 12:30'da bir sınıf arkadaşlarımla içki içip eğlenmiştim, sonra eve gitmeye karar verdim ama ben, aptal ve pervasız biri olarak, evimin anahtarlarını unutmuştum; O zamanlar hala ailemle yaşıyordum, o yüzden evden dışarı çıktım. Genellikle sinirli olan babamın balistik füze gibi patlayacağını bildiğim için onları uyandırmak istemedim.

Sonunda hâlâ uyanık olan arkadaşım Andrew'u aradım ve o gece evinde kalmama izin verdi. Ayrıca ailesiyle birlikte yaşayan bir öğrenciydi, evi büyüktü ve altı yatak odası vardı. Görünüşe göre evinin yaşlı ve kızıl saçlı bir bayan tarafından perili olduğunu söyledi, ama kaale almadım.

Gece saat 01.06 civarında evine geldim ve o zamana kadar sarhoş değildim ve ayılmaya başlamıştım, yorgundum ama yine de çevreme dikkat ettim ve dengemi korudum. O ve küçük kardeşi Mark mutfağa girdi ve biraz çay yaptı.

Mutfağa giriş kapısındaydım ve sol taraftaki mutfağın içinde başka bir kapı vardı, bu kapı yıkama odasıydı ve çoğu zaman açıktı. Mutfak girişinde Mark ile Power Rangers ve Super Sentai hakkında konuşmaya başladık. Kısa bir süre konuştuğumuzda, tuvaletin karanlığında duran birini gördüm. O odada ışık yoktu ama mutfak ışığı orayı yeterince aydınlatıyordu, böylece neyin, kimin içinde olduğunu görebiliyordunuz.

Mark benimle konuştuğunda biri gözüktü. Oraya baktım fakat birşey göremedim. Sonra tekrar baktım ve figürü fark ettim. Pembe, hafif mor bir bluz ve önlük giyen, kısa, kıvırcık, beyaz saçlı yaşlı bir kadındı. Orada durdu, duvara dönük ve çamaşır makinesinin arkasındaki tıpkı "The Blair Witch Project" filmindeki gibi bana döndü. Hayal gücüm olmadığından emin olmak için tekrar baktım ve bu sefer onun varlığını hissettim.

Mark benimle konuşmaya devam ederken, bu yaşlı bayan sessizce orada durdu, bir kez dahi hareket etmedi, kadını hiç tanımadım ve onu gördüğümde çok şaşırdım. Onun, büyükannesi olduğunu sanıyordum ve bunun çok kaba olduğunu düşündüm, eğer öyleyse bu çok kabaydı, çünkü benimle konuşuyorlardı ve onu tanıtmıyorlardı.

Bir buçuk dakika olmuş olmalıydı, hala orada duruyordu ve yüzü görünmüyordu.

Onun gerçek olduğunu kabul edip "Hey millet, neden beni bu güzel bayanla tanıştırmadınız?" Diyecektim. Ve sonunda bunu yapmaya karar verdim, ama ağzımı açmak üzereyken göz açıp kapayıncaya kadar ortadan kayboldu. Onun varlığının hissi anında gitti.

Şaşkın ve suskun kaldım. Tuvalette bir kadın olduğuna yemin edebilirim. "Yüce İsa, orada gerçek bir kadın vardı ... onu gördüm ..." dedim ve Mark konuşmayı bıraktı, kafasını tuvalete çevirdi ve sonra bana geri döndü ve "Buranın perili olduğunu biliyorsun, değil mi ?"

Onlara, hayaletlere, perilere ilk defa tam olarak inanıyordum ve ilk kez kendi gözlerimle bir hayalet görmüştüm.

Ç.N: Hayalet daha aktif olabilirdi, aşırı pasif gözüküyor ama sonuçta bir "real story".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder