4.05.2019

Otobüse Oturdum

Otobüse oturdum, okula gidiyorum.

Müzik dinliyorum ve diğer öğrencilere hiç bakmıyorum.

Duraklardan birinde algımın açıldığını hissettim.

Küçük bir eve doğru baktım. Tommy’nin evi, sanırım.

Bir el camın perdelerinde kaydı ve otobüs sürücüsüne doğru sallandı.

“Tommy hasta” diye düşündüm, duruma çok fazla dikkat etmedim.

Günüm sona erdi.

Okuldan sonra yerel haber kanalını izledim ve duyduğum şeyler beni felç etti.

Tommy’nin bütün ailesi o gün bilinmeyen bir şüpheli tarafından öldürülmüştü.

Bu haberi duyduktan sonra odama geri döndüm ve bir süre sessiz kaldım, sonra da uyuyakaldım.

Ertesi gün aynı otobüse, aynı koltuğa oturdum.

Tommy’nin evine geldik ve Tommy’nin ailesinin kaderinin farkında olmayan otobüs şoförü evinin önünde durdu.

Neler olduğunu anlamak için ayağa kalkarken bir şey gözüme çarptı.

Solgun bir el, camın perdelerinin arasından kaydı ve otobüs sürücüsüne doğru sallandı.

Koltuğuma geri oturdum, çok korkuyordum.


Ç.N:Kısa ama ortalamanın birazcık (azıcık)[minnacık]{şuncacık} üstünde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder