7.05.2019

Sihirli Kulaklıklar

Anlatacağım şey Kasım 2018'de başıma geldi. Ben bir lise öğrencisiyim ve gün bittikten sonra eve gidiyordum, öğle yemeği yiyordum ve hızlı bir şekilde okulda çalışmak için arkadaşlarımla kütüphaneye gidiyordum. Ben bir müzik hayranıyım, müzik gerçekten dünyadaki en sevdiğim şeylerden biri. Tabii ki, kablosuz olan AirPod'larımı her zaman (özellikle herhangi bir gürültüyü önlemek için kütüphaneye) taşıyordum.

Kütüphaneye gitmeden önceki gece, AirPod'larla yattım ve onlarla uyuduğumu hissettim, her zaman bunu yapıyordum, aksi halde uyuyamıyordum, ama açıkçası sabahları her uyandığımda AirPod'lar kayboluyor, yani her gün Annemin yatağımı yapmasını ve bunu yaptıktan sonra onları bulmasını bekliyorum, ama o gün yapmadı. Yatağı temizlemek için çarşafları bile değiştirdiğini ve hiçbir iz bırakmadığını bile söyledi, kütüphaneye gittiğimden beri o gün gerçekten onlara ihtiyacım vardı, etrafa bakmaya başladık ve onlardan hiç bir iz yoktu, gerçi bunlar oldukça normaldi. Gerçekten küçüklerdi ve birbirinden ayrıydı.

Ben de mutfağa gittim, öğle yemeğimi yedim ve işim bittiğinde ve evden çıkmak üzereyken, onları bulursam sadece bir kez daha denemek için odaya bir göz attım ve onları gördüm, çok güzel bir şekilde duruyorlardı. İkisi de çok hassas ve mükemmel bir şekilde (neredeyse bir reklam için hazırlanmış gibi görünüyordu). Annemi aradım ve onları bulduğumu, odada olduklarını ve; “Victoria, hadi ama çok kötü bir şaka” olduğunu söyledim. Çünkü durumun kendisi oldukça çılgıncaydı. Sadece orada değillerdi ve ikisini de bulmak aşırı derecede bir mucizeydi, annem çarşafları çıkardıktan ve değiştirdikten sonra onları görmemişti... 

Kulaklıklar benim için bir zorunluluktur ve kütüphaneye gitmeden önce onlara gerçekten ihtiyacım vardı ...

Bana kimin / neyin yardım ettiğini gerçekten bilmiyorum ama bu olayı çok seviyorum.

Ç.N: Diğer hayalet hikâyelerine göre çok sakin ve hayaleti çok masum, güzel hoşuma gitti(Hep hayaletler kötü, psikopat ve katil olacak diye bir kaide yok, ama buradaki de  çooook şekeeeeeer).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder