8.05.2019

Hayaletler Tarafından Rahatsız Edilmek

Hey, buraya bir şey göndermekte yeniyim. Birkaç yıldır hevesli bir okuyucu oldum. Hikayemi yazmaya karar verdim ve deneyimimle ilgili bazı tavsiyelere veya bilgilere ihtiyacım var.

Bu, 14 yaşlarında gençken başladı. Uyku felci geçirmeye başladım. Ama ilk başta sadece basit bir şey olduğunu düşündüm, vücudunu hareket ettiremiyor, konuşamıyor ve duyularımı normal kullanamıyordum bile. Ama bu hissi her aldığımda daima saf korkuyu hissediyordum. Size yakın biri ya da yakınınızda görülmemiş bir şey olduğunu ve hiçbir şey yapamayacağımı hissediyordum. Ancak bu süre zarfında, yalnızca yılda birkaç kez bunu yaşadım.

Yaşadıklarımdan en kötüsünü Ağustos veya Eylül 2016'da hissettim. O zaman bu durumu üç gün boyunca hissettim ve, çok garipti.

Rüyamda kendi odamdaydım, tıpkı uyuduğum gibiydi ve orada hiç kimsenin odamda olmadığını gördüm. Birisi sırtıma, kalçama dokunuyor; boynuma ve mideme flört ediyormuş gibi temas ediyordu. Rüyadan kendimi uyandırmak için gözlerimi açamadım. O şey ya da (belki) ruh, sırtımı kucaklamaya başladı ve elini vücudumda dolaştırdı. Çok korkmuştum ve o rüyada uyanmaya çalıştım, neyse ki birkaç denemeden sonra uyanmayı başardım. İşin garibi, saçlarımın hepsi ayağa kalkmıştı ve o şeyin vücudumda dokunduğu bölgeler üç saatten fazla bir süredir elektrikleniyordu. Normalde uyku felci geçirdiğimde hissettiklerimden sonra hiçbir şey hissetmiyordum. Ancak, saatlerce dokunulan alandaki elektriksel his devam etti ve beni uyuyamaz hale getirdi. Uyumak için çok korkuyordum.

Sonraki iki gün boyunca da aynı şeyler oldu ve o şeyin ya da ruhun bana dokunma şekli neredeyse sahiplenici bir erkek arkadaş gibi oldu. Bana çok sıkı sarıldı ve ilk defad daha uzun süre bana dokundu. Ve cesur olmaya karar verdim ve ona "kim olduğunu" sordum. Ve bana o kadar sıkı sarıldığından göğsünü hissedebildiğim için sorumun onu kıkırdattığını anladım, çünkü göğsünde küçük bir gülüşün titreşimini hissettim.

Sadece o ay tuhaf deneyimler yaşadım, aylar veya neredeyse yıllar boyunca uyku felci olmadı ama o garip rüyaya benzeyen tuhaf bir rüya gördüm.

Rüyamda kendimi odamda başkası olmadan yalnız bir şekilde gördüm. Hareket edemedim ve gözlerimi açamadım, buraya kadar herşey normaldi ama bacaklarımın kalktığını hissettim. Sadece bu değil, görünmeyen bir şeyin beni duvardan sürüklediğini hissettim. Umutsuz hissettim, çünkü o rüyada, enerjim çekildiği gibi kendi kendime savaşamadım ve rüyadan uyanmaya çalışamadım. 2016'nın Aralık ayına kadar çok şey oldu.

Ondan sonra o şey, iz bırakmadan kayboldu. 2017 ve 2018'de de bazen uyku felci geçirdim ama uyandığımda, elektriklenme ya da karıncalanma hissi duymadım.

Ama geçen hafta ya da iki hafta önce. Tuhaf bir rüya gördüm, şirket alanımdaydım ve ofisime geri dönmek istiyordum. İki beyaz figür görünce hemen durdum. İnsan gibi bir vücuda sahip olan bir sis gibiydiler ve suratları yoktu. Bana doğru yürüdüler, nedenini bilmiyordum ama kaçmam gerektiğini biliyordum fakat çok yavaştım. Beni hemen sardılar, bana sarıldılar, tekrar vücuduma dokundular ve onlarla savaşmaya çalıştığım ama başaramadığım yerde uyku felci geçirdim. Ve bir şekilde biliyordum ki, onlar uyku felci ve yıllarca tuhaf deneyimler hissetmemin nedeniydi.

Bu varlıkların ne olduğunu bilen var mı? Veya herhangi biriniz aynı deneyime sahip mi?

Çok yazdığım için üzgünüm çünkü bu konuda bilgiye ihtiyacım var. Ve size bakir olduğumu söylemek istiyorum, bu yüzden bazı durumlarda bu tür durumların etkisi var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder