21.07.2018

Uzun Takipçi

Birkaç yıl önce ben ve iki erkek kardeşimin bir oda paylaştığı bir karavanda yaşıyordum. Bir gece uyudum ve daha önce hiç görmediğim bir kabus görmeye başladım. Uzun boylu (2 metre ya da benzeri bir şey gibi) zayıf ve erkek gibi bir şey beni dört dörtlükte bir koridordan aşağıya fırlatırken kollarını bana doğru sallıyordu. Yüzünde sadece büyük turuncu gözleri ve ağız olması gereken bir yarık vardı. Aniden uyandım.Paniğe kapılmıştım,kendimi güvende hissetmiyordum. Odaya baktım ve önce hiçbir şey görmedim,kardeşlerim hala uyuyordu. Sonra kapıma baktım ve aynı yaratığı bana bakarken gördüm. Gözlerine baktım ve görebildiğim şey karşısında şok oldum. Hızlı bir şekilde oturma odasından kaçmadan önce gözleri genişledi. Ne yapacağımı bilemedim, battaniyemi sadece hayal ettiğimi umarak başımın üzerine fırlattım ama öyle olmadığını biliyordum. Çok korkuyordum. Rüyalarımı tekrar uyuya kaldıktan sonra hatırlayamıyorum ama önümüzdeki birkaç gün boyunca çok uykusuzdum. O şeyi başka birinin görüp görmediğini ya da bir ismi olup olmadığını bilen varsa bilmek istiyorum. Bunu gören tek kişi ben olamam. Umarım değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder