19.07.2018

Hayalet Tarafından Dövülmek


"Dört yıl önce,bir gece yarısı uyandım ve yatağımın yanında siyah bir elbisenin içinde bir kadın gördüm.O anlık dehşetle yatağımda doğrulduğumda,yapmadığım şeyleri yapmaktan beni suçlamaya başladı. Görünüşe göre ondan birisini çalmıştım, kafamın içinden geçenleri o şeyle tartışmak için bir istek duyuyordum,ama sonunda onu görmezden gelmeye ve uykuma geri dönmeye karar verdim.O anda vücuduma saldırarak beni yataktan çıkardı ve birdenbire ortadan kayboldu.Çok korkmuştum ve o gece uykuya bir daha geri dönemedim. Her şeyi o kadar gerçek hissettim ki, aslında ertesi gün vücudum ağrıyordu.Özellikle beni yataktan çıkartırken kavradığı bölgelerim."

                                                                                             
-Yasmin Fontes , via Facebook