7.08.2019

Omegle'deki Kız


Evet, bu doğru. Bir süre önce oldu, en fazla birkaç hafta. Bana inanmayanları suçlamıyorum. Bana da inanılmaz geldi. Sadece beni dinle, tamam mı? Şimdi, anlatmaya başlıyorum.


Normal bir cumartesi gecesiydi, galiba sabah 2 idi. 3’e geliyordu. Dizüstü bilgisayarımla yatağımda otururken Omegle adlı uygulamada birileriyle sohbet ediyordum. Elbette sıkılmıştım ve çoğunlukla insanların buraya gelmesinin tek nedeni ilişki kurmaktı. Ve bir süre sonra birkaç insan buldum. Bir süre dostumla konuştuktan sonra başka bir yabancıyla sohbet etmeye gittim. Laura adında bir kızdı. Bir genç için rahatsız edici biçimde resmi konuşuyordu. Kısa bir süre sonra bana sordu. 17 yaşında olduğunu söyledi, dediğim gibi onun adı Laura. Ama bulunduğu yer, çok garipti. Ona sorduğumda, nerede olduğundan emin olmadığını söyledi. Sadece ruhunun onu götürdüğü yere gitmişti. Derin bir bok çukuru gibi göründüğü için fazla düşünmedim. Kısa bir süre önce sadece sohbet ediyorduk, şimdi birçok insandan sakladığı bir sırrı söylediği yere kadar gelmişti.


Dürüst olmak gerekirse, bir yabancıyla bu kadar samimi olmak, biraz garip hissettiriyordu. Ama, birbirimize zarar vermemiş gibiydik. Böylece, sohbet devam etti.


"Bu..."


"Bu vücut bana ait değil ..."


Bunun ne anlama geldiğinden emin değildim. Ben de ne demek istediğini sordum.


"Ne demek istiyorsun?"


“Çok fazla vücut çaldım. Geceleri dikkat çekmeyen, görülmeyen ve etrafta yavaşça sürünen bir 
hırsızım.”


"Çocuk hırsızı mısın?"


“Evet, sanırım böyle adlandırabiliriz.”


"Belki geçmişte yaşanmış bir şeyi öğrendin."


“Geçmişle alakası yok. Konuşurken, bütün bu sohbeti mümkün kılan, büyük bir gemideyim.”


"Tamam, işte şimdi kafam karıştı."


"Belki bunu senin için halledebilirim."


Kafam cidden çok karışmıştı.


"Hadi oyun oynayalım."


"Tabii ki, oyunlar eğlencelidir."


“Tahmine dayalı bir oyun olacak.”


“Ne yaptığımızı ve / veya ne düşündüğümüzü tahmin edeceğiz. Kim doğru tahmin ederse o kazanır.”


"Peki, havalı görünüyor."


"Kim önce başlayacak?"


"Sen başlayabilirsin. Ne düşündüğümü tahmin etmeni istiyorum."


Oraya biraz oturdum, düşündüğüm aptalca şeyleri aklımdan çıkarmaya çalışıyordum. Tıpkı tekrar yazmak üzereyken, önceki mesajınız tekrar görülmüş gibiydi.


"Sana bir ipucu vereceğim."


"Şununla bağlantılı: kafamın içinde üzümlü."


Şimdi, bu sadece beni geri getirdi, bu lanet şey ne anlatmaya çalışıyordu. Ben de aptalı oynamaya karar verdim. Fakat, bu bir hata oldu.


"Üzümleri mi düşünüyorsun? LOL"


“Öyleyse, tecavüze şaka mı buluyorsun?”


Buraya kadar güzeldim, fakat az önceki söylediği şeyle şok oldum. Ne hakkında konuştuğunu bilmiyordum. Sadece söylediği gibi tahmin ettim. Ben henüz cevap veremeden  benimkini tahmin etmeye başlamıştı ve henüz ne tahmin etmesini istediğime karar bile veremedim.


“Yanlış tahmin ettiğinden beri senin hakkında ne düşündüğümü seçeceğim. Adil görünüyor, çünkü 
öyle.”


“Şimdi, ne yaptığını tahmin edeceğim.”


Onu daha fazla üzmek istemedim, zaten kırılma noktasının ucundaymış gibi görünüyordu.


"Ah, tamam."



Bunu açıklığa kavuşturmak için yatağımda oturmuş, vişneli Kool-Aid içiyordum. Ve televizyonumda bitmek üzere olan bir spongebob vardı.


"Tahminimce ... dizüstü bilgisayarıyla oturuyorsun ..."


"Evet, iyi iş. LOL"


"..."Vişne aromalı bir içecek içiyorsun, televizyonda da çok süngerli bi karakter var."


Bilgisayarımın her yanına içtiğim içkiyi düşürmüştüm. Omegle’den çıktım. Neyse ki, ertesi gün iş vardı. Ama o günü düşünmeden edemiyorum. Onu aldatmak için herhangi bir şey varsa onu duymak istiyorum. Kendimi daha iyi hissetmemi sağlayacak. Bunu nasıl yaptığını hala çözemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder